Kızlar ya bu konuda ciddi bilgi verebilcek biri var mı? Aslında buzamana kadar vurdurdum oğluma aşıları ama hep içim istemeyerek bişe olursa diye korktuğum için vurdurdum şimdi 2 Yaş aşısı geldi çattı bunu vurdurmak istemiyorum ama yine biyanım tedirgin benim kafamı netleştiricek bişeyler söyleyecek birileri var mı? 😅