Yada Anılın yanına gidecek başka isim önerisi olanlar yazabilir miiii 😻
Eceeeeemmm Anıl başlı başına çok güzel bence 🥹
Eceeeeemmm ikısı guzellll degill tekli daha iyı
Başka fikri olan yok muuuuu
Üstte kalsınnnn