4259 Kızlar 39+3 haftadayım 3 gün sonra doktor randevumda 39+6 olcam Suni sancıyla başlatabilirz dedi doktorum sizce ne yapmam lazım Suni sancı nasıl bişi
Demetdemircioglu 4259 40+1de 3 cm acilmayla suni sanci aldim dayanilmicak bir sanci degildi 2.de gozum kapali alirim suniyi🤗
Bulut74 4259 benim hafif sancım vardı açılmam yoktu. 38+4 gibi başladı sancım. En son 39+3 te 1 cm açılmam vardı sabahtan suni sancı verdiler öğlen doğurdum 🤗😌 inşallah bi bazda kurtulursun 🙏🤲
Duygu22 Ben suni sanciyla doguma yaptim canim serumla veriyolar dogum hizlaniyor cok kotu degil 3 saat sanci cektim sadece
4259 Duygu22 dayanılmıycqk bişi mi nasıl bi ağrı acaba adet ağrısı gibi bel ve karın ağrısı mı çekiyosun yani onun kadar hafif olmasada
Duygu22 4259 adet sancisina benzemiyo canim tamm biraz sidetli ama dayanilmicak kadar degil hizlandiriyo dogumu gercekten su anda ikinciye hamileyim yine verseler hayir demem korkulcak bsy yok cnm gercekten
Duygu22 4259 benim evde suyum gelmisti 5 cm acilma vardi hastaneye gitigimde sanci hic yoktu bebisin suyu az kaldi diye suni verdiler
Hulyaaaaa75 Duygu22 ya canm bende gittim bugun 40 haftalk oldm doktor pazartsye kdar dogurdun dogurdun dogurmadin paArtsi yatsini yapp suni vercem dedi cok korkuyorm ya hic aclmma olmaz da sezeryan olrsam okdar agridan sonra diye😔
Hulyaaaaa75 Duygu22 ben cok korkuyorm ya aksama kadar okadar eziyet cekip sezryana donmekten allahim kolaylastr insallah 🤲🏻
Zmraemr Demetdemircioglu Dr a sormayı unuttum çarşamba doğum olacak suni ile de aç karnına mı tok mu nasıl gidiliyor?
4259 Ve kızlar sizce 40 haftadan sonra beklemelimiyim yoksa suni sancıyı teklif ederse doktor kabul etmelimiyim