dilan1621 Rabbım bir avazda doğursun inşallah, ben de seker yönünden ve bebek çok gelismedigi için çarşamba günü yatış yapıp suni alacağım inşallah, bugün biraz elle müdahale etti Dr belki kendisi de gelebilir dedi 2 gün içinde, Rabbım kolaylaştırın hepimize 🤲🤲❣️