Olmayacağını bildiğim halde her ay ümitleniyorum.
Bat 20 veya 21 Kasım benim. Böyle içim kıpır kıpır hep. Göbeğimde her geçen gün daha da pıt pıt atan bişiler var. Doktorlara gidiyorum ve hiçbişi yok diyorlar size de oluyor mu?
Her neyse bir mucize olur diye bekliyorum işte.😕