GozdeCemre Yurek hergün duş alıyorum almazsam rahat edemiyorum ilk kızımda da aldım bunda da 18 haftalığım gene hergün🤣ama çok sıcak olmasın
efsanee_ Yurek benim ilk aylar risk oldugu için ve sıcak suyla duşu sevdigim için elimden geldigince çok girmemeye çalıştım 3 .4 günde bir olduguda oldu 🙈 allahtan yaza denk gelmedi 😂
GozdeCemre Yurek 😀😀banyo yapmayı çok seviyorum valla. Tabi son aylarda açılma falan olunca onu da yasaklıyorlarmış ama bi sıkıntı olmadığı sürece ne gibi zararı olacak ki suyun 😂
Haribo42 Ben ilk düşük yaptığımda duşta kanamam geldi normal temizlik yapmıştım 4 haftalıktı banyoya girdim orda kanamamm geldi baya adetle söküldü sonra:( o yüzden bende hep korku oluştu banyoya girerken:))
Deletedmom00251 Yurek bende hergün duş yapıyorum ama suyun sıcak olmaması lazım çünkü bebek kesede ya kesenin içindeki sıvının ısısının değişmemesi gerekiyomuş bende ılık suyla duş yapıyorum😊
Burcuctn Yurek sıcak olmasın su ben sıcak su ile yapıyordum başta bide banyo kapısı kapalı olunca banyodan sonra acaip mide bulantısı kusma oluyordu şimdi daha ılık ve kapı açık yıkanıyorum bi sorun kalmadı