Tsefer Ben 4 5 haftalık hamileyim Kasık ağrım oluyor Sizce bu normal mi ilk doktor muayenem cuma günü bir haftam var
bkdusunenanne Tsefer 15 haftalık olmak üzereyim şimdi bile ağrılarım var çok normal helede adet dönemlerimde adet olamadığım için bi tık daha oluyo
Hzl_90 Ben de 6+4’teyim benim de hala ara ara oluyor. Bu yüzden hamileliğimi birine söylemeye korkuyorum. Hangi aşamada söylemek doğru olur?
Merry_ Hzl_90 benimde aynı ara sıra sancım oluyor kramp giriyor ama ben söyledim duramadım heyecandan😂
Ftmnnr Hzl_90 her zaman sağlıklı olanı riskli zamanı atlayınca söylemek derler yani ilk üç ayı geçince ama benim karnimda 2 aydan sonra şişkinlik olmaya başlayınca millet ben demeden anlamıştı ama o kadar milletin anlayacağını bilseydim saklardim
Tsefer Hzl_90 eğer doktorunuz her şey normal yolunda diyorsa anne ve baba kardeşlerin dışında kimseye üç aydan önce bir şey söylemeyin bence
Sumbul2167 Hzl_90 korkmayı gerektirecek birşey yok canım ben hamileliğimin ilk günü herkese söyledim çocuğum 4 yaşında şuan yani o çocuğun nasibi varsa sen napsan da bişey olmaz nasibi yoksa lavaboya gitsen bile gidiyor bazen korkma
Hzl_90 Merry_ çarşamba kontroluma gideym umarım her şey yolundadır. 🌸🙏🏼 Her şey yolundaysa ben de söylerim o zaman ☺️ umarım güzel hberler alırız hepimiz 🤍
Merry_ Hzl_90 inşallah canım bende cuma gidicem 7 haftalık oluyor inşallah bebişi de görürüm kalp atışınıda duyarım 5 haftalıkta keseyi görmüştüm 🥹
Btl066611 bkdusunenanne kızlar ben şuan 7 haftalık hamileyim bir kaç gündür vardı ama bugün sağ bacağımı öne doğru atarken çok zorlanıyorum ağrı oluyor kemiğimde yarın direk doktoruma soracağım ama sürekli aklımı kurcalıyor yaşayanlar varmı neden olabilir önce hissediyordum ama normal yürüyordum şimdi sanki bacağım aksıyor gibi hissediyorum
gokcenball Tsefer ben hap kullanarak hamile kaldım adet olacağım sanıyordum kadık ağrısından dolayı asla hamile olacağımı tahmin etmemiştim aynı şeklde ağrım oluyordu onun için adet sanıyordum
Femay Tsefer bana normal geliyo çünkü kistlerim var onlar sancı yapıyor. Şimdi de bebek büyüdükçe yeri daralıyo illa ki sancı sıklığı artıyor
tugcebaby1 Bende yeni öğrendim cumartesi günü betam 4290 çıktı ama hiç agrım falan yok bugun 5 haftalık oldu 2hafta sonra gel dedi kalp atışı için ama ben doktora ısınamadım bu cumartesi farklı doktora gidicem bi ihtimal duyarmıyım acaba