Merhaba hanımlar bu benim 3. Gebeliğim iki oğlum var biri 40 biri 41+5 doğdu bu sefer ki kız şuan 36 +3 bu hafta. Bı arkadaşıma davetliydim akşam yemeğine ve orda huplettigim turşu yüzünden hastanelik oldum hep yiyordum ama nedense o gün tansiyonum çıkmış anlamadım ve benim normalde migrenim var 2 gün uyuyamadım geceleri baş ağrısı mide bulantısı vs migrenim tuttu. Dedim megersem tansiyonum uçmuş haberim yok 3. Gün ensemde uyusmaya baslayinca. Apar topar hastneye gittim akşam saatleriydi beni ambulansla doğum hastanesine götürdüler apar topar tansiyonum 18 di sonra orda serumlarla vs düzeldi tansiyonum diyet verdiler benim tansiyonum yüzünden bebeğin kalp atışları da hızlıydı sancısı çıktı bende sancı yoktu sonra hastanede yattigim süreçte muayene ettiler açıklık 2 cm di 3 e yakın dedi ama daha geride dedi o muayneden sonra muayneden sonraki gün lekelenme oldu ama muayeneye bağlı sanirim 4. Günüm bu gun bebek sanki daha da asagiya indi ve kuyruk sokumum agriyo oturuyorum ama sanki kemiklerim ayriliyo benim bildiğim aciklik 3 olduktan sonra doğum o gün olur 3 e yakın dedi ama kaç gün e olur. Yoksa 40 haftayı bulur mu benim oğlanlar hep geç oldu o yüzden şuan kafam karışık bide benim suyum falan doğumda geliyo öyle önceden falan değil kanama da olmuyorum o yüzden. Ne zaman doğacak kestiremiyorum bilenler bı yorum yapın