rumikaa Anlayanlar bakabilir mi rica etsem, devlette yaptırdım doktora da göstermedim aralıkta özeldeki doktoruma gideceğim yine de anlayan var mı?
Gunduzanne rumikaa ablamın hamileliğini rezil etti tarama testleri. Fetal dna yaptırmadan kesin sonuç alamazsınız yaptırın kurtulun hamileliğinizi zehir etmeyin. Taramalarda ablama down sendromu var dendi kürtaj olmak istermisiniz dendi fetal dna yaptırdık bebekte hiçbirşey çıkmadı. 3 yaşında oğlu çok şükür
rumikaa Aslaninannesi_ hayır daha doğrusu yaptırdım ama labatuvardan kaynaklı sıkıntıdan sonuç çıkmadı 4 lü yaptırabildim anca
rumikaa Gunduzanne biliyorum genel bir sonuç doğru bir sonuç olmadığını ablama da aynı şekilde down sendromlu olduğunu söylediler ama yeğenimde bir şey yok ben 2 Li 3 lü test yaptırdım ama sonuçlar labatuvardan kaynaklı çıkmadı son ihtimal 4 lü yaptırdık çünkü günü de geçiyordu yani elimde sadece bu sonuç var Allah korusun bunda da sonuç ta bi sorun varsa ona göre diğer testlere yöneleceğim
Sjsjs Gunduzanne Bende panorama testi yaptırdım pozitif çıktı ama yanılma payları varmış birçok kişi de duydum