mlkkk merhaba benim oğlanın da kafası ve bacakları bir hafta öndeymiş, 3 gün önce nst bağlandı 1 tane sancı var dedi alttan muayene yapalım dedi de red ettim hızlanır diye,doktorum da yok bu aralar normalde takiplisin dedi karar veririz son haftalara kadar diye onu da pek anlamadım sezeryan demek istedi herhalde ve ,uyarınca doğum baslayabiliyormus diye söylemişlerdi (2. Doğum ) ve ara ara sancı ve baskı var sizde tam olarak belirtiler nasıldı? ☺️