Kızlar merhabalar bu gün sabah uyandığımda alt iç taraftan yana sancı hissetim elektrik çarpması gibi iğne batması gibi 3 4 dakikada 1 sanki vajinamda iğne batması oluyo 1 hafta önce doktor kontrolündeydim rahim azı açıklığım yok çok şükür NST ye bağlandım her şey yolundaydı ama yinede şimdi korkuyorum acaba stresten olmuş olabilir mi yatmadan önce fazla stres yapmıştım