Kızlar sezaryen doğumda annemin yanına gidip kalacağım 1 buçuk ay boyu. Maalesef doğumdan tam 1 buçuk ay falan sonra da taşınma işlerimiz var onunla ilgileneceğim. 1 buçuk aylık süre sezaryen dikişlerimin ve ağrılarımın geçmesine yeter mi sizce. İşlerimi rahatça halledebilir miyim hem bebek hem taşınma.. diğer evin temizliğiydi vs.. şimdiden strese girdim