Anneyimmmben Kizlar 2 aylık gebeyim doktor folbiol yazdı ama ben vitaminde olsun diye imom OMEGA aldım ilk gebeligimdede kullanmistim sizler ne kullaniyorsunuz
Merve-metin Anneyimmmben ben 10.haftadan beri kullanıyorum İmom 26+4 hamileyim doktor bu sefer değiştirdi 3 aydan uzun süre kullanınca etki etmiyor artık dedi yeni verdi livavit verdi onu kullanıyorum şuan
HAvvAHmet Anneyimmmben ben de imom omega kullanıyorum 37 haftalik oldum 15de falan başlamıştım sanırım memnunum
Merve-metin Anneyimmmben içeriğinden dolayıymış uzun süre kullanıldığında tek başına etki etmiyor 3 ay sonra değiştirmek gerekiyor dedi şimdi ki verdiği magnezyum,multivitamin ve multimineral içeriği var bunu kullan artık doğuma kadar dedi 80 günüm kaldı canım
Merve__26 @Beyzico sakıncası olacağını sanmıyorum bilen arkadaşlar varsa daha iyi aydınlatır. Banada doktorum gebeliğin başında imom omega verdi. Folik asit değil mi acaba 🤔