Allah hepimize şifa versin, bende gebelik zehirlenmesi riski ile geçiriyorum süreci bugün 24 saatlik idrar verdim kan tahlili vs şuan için sorun yok tansiyonum da çıkmıyor çok şükür. 2 haftada bir kontrolüm var. Hepimizin süreci farklı elbette ama bebeği ve sizi riske sokmadan erken müdahele ile doğum gerçekleşiyor