Ben genetik ayıklamalı yaptırdım eşim ve ben sma taşıyıcıyız ilk gebeliğim doğaldı bebeğim hasta doğru vefat etti geçen sene kasımda ilaç başladım aralıkta opu oldum Ocak şubat bekledik genetiği martta adetimle gittim ilaç başlandı Nisan da transfer oldum