Kayramelisa97 37+3 oluyor cuma günü Sezeryan doğum olacak Çok heyecanlıyım İlk bebeğim sarılık olmustu inş bu olmaz İlk bebeğimde enfeksiyon da vardı hiç uyanmıyordu Bana şans dileyin dua edin 😞zaman çabucak geçti sanki
Serrabade Sağlıkla al kucağına inşallah Benimde kızım sarılık olmuştu ayrı kalmıştık iki gece inşallah bu bebeğim olmaz Hafta olarak senmi böyle istedin