DuyguuTopal Kızlar detaylı ultrasonda bebeğim bir hafta geriymiş boy kilo olarak sizce normal mi 20+2 deyiz 287 grammış ama doktor az olduğunu söylüyor sizin nasıldı 20.haftda
Rmyz DuyguuTopal benim hala öyle bi gittiğimde 5 gün önde bi gittiğimde bir hafta geride. Ben de ölcumlerden olabilir diye düşünüyorum. Hatta bebek kilo boy paylaşımlarına baktığımda aynı haftalarda kilo boy çok önde giden oluyor. İlk başlarda üzülüyordum ama artık alıştım. Doğunca alır kilosunu
Swan97 DuyguuTopal merhaba benim de böyleydi doktorum 2-3 hafta gerilik olana kadar gelişim geriliği olarak nitelendirmiyoruz demişti
oozgee Çok ta takılmayın bence bebeğiniz sağlıklıysa. İlk gebeligimde benimde hep bir hafta geri dediler moralimi bozdular. 3.840 doğdu bebeğim. Kefir, mercimek, kaşar, ceviz vs yiyin.
DuyguuTopal oozgee maşallah çok iyi doğmuş benim ilk çocuğumda 2700 doğmuştu belki abisine çekiyordur buda 😂
oozgee DuyguuTopal bende geri diye muz yoğurt kefir mercimek vs yedim. O kadar kilo alacağıni hic dusunmemistim. Şuan yine hamileyim. Ve yine 5 gün geri. Ama geç döllenme zaten. Şuan hiç takılmıyorum açıkçası. Sağlıklıysa gerisi boş, İçiniz rahat olsun
Rmyz DuyguuTopal şu an 32 deyim. Maalesef hatırlamıyorum hiç. 29. Haftada 980 gr di. Diğerleri 1500- 1800 yaziyirdu
DuyguuTopal oozgee bu saydıklarınız bebeğe çok kilo aldırıyor mu birde anneyide kilo yapıyor mu acaba?
oozgee DuyguuTopal bebeğe baya kilo aldırıyor. Bence anneye o kadar kilo aldırmıyor. Sezeryandayken daha başımda doktorlar ve hemşireler. Kız sen hiç kilo almadın mı dümdüz oldun şimdiden demişti.
oozgee DuyguuTopal ve benim muayenede hep 3 kilo 3.200 civarı zayıf bi bebek olacak demişlerdi. Son hafta kontrolümde yalnız bu bebek 3bucuk çıkıyor dedi. Doğumda hepimizi şaşırtıp 4 kiloya yakın doğdu.
Hanifesenlq DuyguuTopal bu haftalarda çok normal gerçekten bazı doktorlar abartıyor yada cihaz doğru göstermiyor olabilir benimde bi haftamda mutlaka bi geriden gelme olayı yaşanıyordu ama şimdi 26 haftalık hamileyim haftasından ileride gidiyor dedi zaten son aylara doğru bebek daha fazla kilo alıyor moralini hiç bozma canım ☺️
Hanifesenlq Hanifesenlq ilk gebeliğimde de aynısı olmuştu şimdi de öyle diyordu doktor o yüzden bu şekilde yazıyorum canım💖