_mavii_ bazen yatarken ağlamak istiyorum neden böyle halsizim diye 5 yaşında bır kızım çok şükür maaşallah olsun evde yanlız oldugumuz için ses cıkarmaz kendı kendıne oynar felan onunda lohusalıgında cok kotu olmuştum yatardım kalkmaz ıstemezdım ve yattıkca aglama gelırdı suan oyle hıssedıyorum kendımı halbusekı cok tembıhledım duygularımı bu gebelıgı huzurlu atlat lohusalıkta aglama dıye ama daha dogmadan benım aglamalar geldı