Merve_eee Merhabalar, 12+3 günlük hamileyim. Bugün ense kalınlığı kontrolümüz vardı. Doktor ensesi biraz kalın ödemli dedi. İkili tarama testi hafif kalacağı için Nipt testi önerdi. Başına böyle bişey gelen var mı nasıl bir yol izlediniz