[silindi] Kuzum bir şey göremedim ama testin üst kapağını söküp atıyorlar ya bir de öyle yapsana belki o zaman bişeyler görürüz bird e bu yaptığın kaset test mi erken gebelik testi mi? Kaset test ise 6 gün kala çıkmaz
Senonif [silindi] kaset test yaptım ya aslında amacım tamamen farklıydı 3 hafta önce kimyasal geçirdim, göğüs ucu acısı o kadar fazla ki gece uykumdan uyandırdı yani o yüzden acaba kimyasal sıfırlanmayıp tekrar mu yükseldi diye düşünmüştüm çünkü sıfırlanmasını takip etmedim. Ama öyle bir şey olsa 3 haftada baya koyu çıkmalıydı. O yüzden şimdi de acaba kimyasaldan sonra mı hamile kaldım diye düşündüm karışık işler yani
Senonif Cimcime30 3 hafta geçti olaydan 😂 ya hamile kaldım ya da test bozuk fjsjfjs Haftaya erken test yaparım
iremykk Benim 1 haftada sıfırlanmıştı, ve doktor kimyasaldan sonra çok daha kolay hamile kalabileceğimi söylemişti. Yani tutma ihtimali yüksek. Fakat bu tip çizgiler inandırıcı gelmiyor bana🥲 Tekrar et inşallah gönlünden geçen olur.