Arzu45 bir şey bilmeden neden böyle bi yorum yapıyorsunuz anlamış değilim. Hemen cevaplayayım arkadaş. Benim adetim bugün zaten 10. Günü gecikmenin testlerimde çıkıyordu silik kan vermiştim çıkmadı doktorum çağırdı adetin 10. Günü gel dedi gittim hamile olmadığımı öğrendim ki zaten tedavi sürecine girdim ilaç kullanıp 3 ay sonra gidecektim bi umut dedim belki olmuştur. Ben zaten kendimi düşünüyorum şuan. Önce ben sonra bebeğim ben sağlıklı olmazsam bebek de olmaz bunun farkındayım yorum yaparak kalp kırmaya mı çalıştınız, laf sokmaya mı, dua etmeye mi? Anlamış değilim.