Fundaaaa46 Kızlar tek doz bu üclüden olucam olan var mı çünkü genelde görüyorum herkes 2 doz tetanoz oluyor ben tek doz olucam bu şekilde
Brcuburci Fundaaaa46 bende olucaktim özelde doktora gittiğimde sordum etrafında yoksa boğmaca olan olmaya gerek yok falan deyince tetanoz oldum gene
Nhrr Fundaaaa46 bende 30. Haftada olacağım. Tek doz. Bebeği de koruduğu için bana mantıklı geldi. Bide 6 sene önce 2 doz olmuştum zaten.
Cnhavva Fundaaaa46 bazi doktorlar da bogmacali olani oneriyomus dogumdan sonra bebegi bogmacadan korumak icin ama doktoruna danis istersen
myavocado Fundaaaa46 ben 29. hafta idi sanırım tek doz tetanoz - difteri - boğmaca olan adecel oldum, doktorum bu şekilde önermişti, bir sıkıntı yaşamadım
Fundaaaa46 Brcuburci ben 33 haftadayım ya yani tetanoz herkes 20. Haftada ilk doz ve sonra ikinci doz oluyormuş şimdi napıcam bilmiyorum bu 3lüyü yapıcaz dedi doktorum
Brcuburci Fundaaaa46 doktorun nasıl.uygun gördüyse canım olmak istemiyorsan da zorunlu değil bildiğim kadarıyla