Hayelllerhayatttlar Kızlar ayıptır söylemesi bu akşam bira etim vardı bende çöp şiş yapmak istedim fırında ama kurur diye düşünüyorum daha önce yapanınız varmı kurumaması için ne yaptı yada ne yapmamı önerirsiniz
Zeynoaley Hayelllerhayatttlar alüminyum folyo ile üstünü kapatırsanız kurumaz ama sağlıksız olduğu için ben tercih etmiyorum bilginiz olsun ☺️
myavocado Hayelllerhayatttlar zeytinyağı ve sütte bekletin biraz öncesinde, fırına da üzerini ıslak pişirme kağıdı ile iyice kapatarak koyarsanız kurumuyor
Hayelllerhayatttlar myavocado herseyş yaptım ama marine ederken yağ koymayı unutmuşum ah salak kafam😂😂 sizin yorumu gördüm şimdi aklıma geldim pişen yemeğin üstüne döktüm şimdi😂😂
Happy-melek1997 Hayelllerhayatttlar öncelikle yoğurtla marine etmeni tavsiye ederim sonra ben ızgara tava yasa normal yapışmaz bi tavada kızgın ateşte yapıyorum oluyor öbür türlü fırında sert oluyor belki bi püf noktası vardır onunda ama ben yapamıyorum en iyisini tavada yapıyorum
Hayelllerhayatttlar Happy-melek1997 valla şuan yaptım artık süt yoğurt ekledim zeytinyağı da ekleyecektim onu da unutmuşum 😂 gittim pişen yemeğin üstüne döktüm
Balbebek012 Hayelllerhayatttlar ben yoğurt ve zeytinyağını azıcık da sirkeyi katıp bekletiyorum 10 dk bile kalsa yumuşak oluyor pişerken de üzerinde yağlı kağıt katıyorum en ufak sorun olmuyor 😇