Merhabalar herkese burada sürekli pozitif normal doğum hikayelerini okuyordum ama benimki pek pozitif olmadı en baştan başlayayım anlatmaya İzmir şehir hastanesi takipliydim cuma günü kontrolüm vardı bebek artık 40+1 haftalık olduğu için doktorum yatış önerdi istersen imza atıp yatmayıp biraz daha bekleyebilirsin dedi ama ben bebeğim biraz kilolu olduğu için yatışı kabul edip bir an önce doğurmak istedim ve kabul ettim o gün akşam 6 gibi suni sancı verilmeye başlandı ve ben ertesi gün sabah 10’da bebeğimi kucağıma aldım. 2.doğumum olduğu için sancılarım biraz daha katlanılabilir geldi ama doğum esnası çok zordu ultrasonda bebeğimin kilosu için 3700 demişlerdi ama 4100 doğdu bu yüzden acayip zorlandım. Doğum esnasında doktorlardan biri karnıma bastırdı bebek çıkmayınca o kısım dahada kötüydü ve en kötüsü çıkarmak için uğraşırlarken bebeğimin kolunu kırmışlar doğum sonrası çocuk doktoru muayene ederken fark etti Allahtan ortopedi doktoru çabuk iyileşir dedi biraz rahatladık. İlk doğumumu egede yapmıştım ve kesinlikle oranın doktorları bin kat daha iyiydi şehir hastanesinde sancı çekerken ıkınma hissinin geldiğini söylüyosun dakikalarca gelen giden olmuyor oraya doğursan kimsenin umru değil. Tek şükrettiğim bebeğimle sağlıklı bir şekilde kavuştuk hepinize güzel sağlıklı hayalinizdeki gibi bir doğum diliyorum ❤️