QueenMommy MelodyFairy Ben hamile oldugumu bilmeden ilk haftalarında tomografiye girdim bilmiyodum sanırım 2 haftalıkken girdim doktorum yeni pldugu için nir sorun çıkmaz dedi ve emarda fazla radyosyon yok tomografi emara göre daha riskli
MelodyFairy @"october october 4 ü gösteriyor regl günü Randevum 3 ünde olurda testte vs çıkmazsa tabi gitmeden önce test yapmayı düşünüyorum ama