Gulpapatya bildiğim kadarıyla değerin iyi önemli olan zaten düzenli artış olması sanırım bana öyle demişlerdi , aslında direk k. Doğum uzmanına görüksen daha iyi olur ama eğer şuanda gidemiyorsan yarın değilde sonraki gün kan ver bildiğim kaşarıyla iki günde bi 2 katına çıkması lazım sağlıklı bi gebelikse sen içini ferah tut güzel haberler alırsın umarım🌸
Ağrı da normal bence bende de olmuştu kaşık ağrısı tabi şiddeti önemli , kanama vs. Başka bişey eşlik etmiyorsa sorun olacağını sanmıyorum