Balaanesi dediğim gibi bebeğin ölçümleri iyi ise çok kafana takma bir perinatolojiye görün oda bebeğin ölçümlerine baksın Allah’ın izniyle birşey yoktur ablamın da riskli çıkmıştı 5 doktor da down sendromlu dedi perinatolojiye gitti o bu bebek sağlıklı demişti şuan 13 yaşında gayet iyi sağlığı yerinde rapordan çok ultrason ölçümleri önemli bence ki burda bir arkadaşımızın 2 li testi düşük riskli detaylı ultrasonu temiz çıkmıştı ama doğumda down sendromu olduğunu öğrenmişti Rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin hakkımızda benimde 5. Ayıma kadar herşey yolundaydı gayet iyiydi detaylı ultrason da dudak damak yarığı olduğunu öğrendim down sendromu olabilir denildi genetik testimiz temiz çıktı çok şükür Rabbim hiçbir anneyi darda bırakmasın hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza