annesio Fazlası zararlı olmasa gün aşırı bebemi görmeye giderdim herhalde 🥰 Heyecanla bekleyenler hanisiniz 🤩😍
Sibellgndz annesio kesinlikle bende sizin gibiyim her gün görsem hiç hayır demem bizimde çarşamba günü görüş günü 21+3🤗
babyiscoming_ annesio doppler bakılmadığı müddetçe fazlası zararlı değil canım ben bu hafta çok gittim 10 günde 3 kez falan benim inatçı oğlum yüzünü göstermiyor🤣
newmommmyy2 annesio bizde 17olduk bu cumartesi görüş günümüz 😍 karnımdan 7/24 yayın yapılsa 7/24 izlerim 😂 meraktan ölüyorum hergün
Tugba_turk46 annesio bizimde cuma günü görüş günü o gün 17+2 olacağız inşallah artık cinsiyeti öğreniriz bir türlü göstermedi ama kız gibi konuştu emin olmadan bir oğlum var nasipse inşallah birde kızım olur ve kız hissediyorum 🥲çok merak ediyoruz
annesio newmommmyy2 izlenmez miii 🥰 Sürekli elim karnımda artık eşim diyor ki bırak çocuğu uyusun 😅😅😅
annesio Tugba_turk46 en hayırlısı olsun hakkınızda gönlünüze göre versin Rabbim 🤲🏻 Biz nasipliydik o konuda 14. haftada net bir şekilde oğluş olduğunu gördük 😇 Benimde bi kızım var bide oğluş geliyor inşaAllah 🥰