Beyza12345 Kızlar yatınca kalp carpintisi olan var mi ? Anlamıyorum yatınca acayip kalp çarpıntım var tasikardi vardı bende 20 haftalık oldum acaba o mu yoksa hamilelikte olan bisey mi.
berjerdekikaolikalev Beyza12345 Hamilelikte kalbe giden kan hacmi çoğaldığı için kalp çarpıntısı oluşabiliyor🤷♀️ Ama sen bu durumu dilersen doktorunla paylaş öneri de bulunabilir. Bende yaşıyorum ara ara birden başlıyo artık takmıyorum bile o derece 😀
Melissdgn Beyza12345 selamlar 21. Haftamda bende de başlamıştı. Yapılan kan testinde demir eksiği çıktı, demir hapı kullanımı sonrası geçti. Ama tabi doktorunuza danışmanız daha doğru olacaktır
Beyza12345 berjerdekikaolikalev insan korkuyor gene de dimi Çarşamba kontrolüm var insllahhhh allahtan bisey olmazsa gidicez sorucam geçici bir süre mi acaba bu durum o kafamı karıştırdı
berjerdekikaolikalev Beyza12345 Svet rahatsız ediyor bazen nefes alamıyor gibi hissediyorum üstelik panikatağım var benim. Ama hamdolsun takılmamauı başardım yoksa halim kötü olurdu 🤦🏼♀️ Hamileliğin süresince de olabilir vücuttan vücuda değişir sonuçta ama umarım devam etmez 🙏🏻
Buse09 Bende de taşikardi var ablasyon geçirdim daha önce, her ay kalp doktoruma muayeneye gidiyorum bende sizin gibi 19+3 haftalığım, ihmal etmeyin bi doktora görünün derim 😊
Beyza12345 Buse09 bundan 1 sene önceydi bana da denildi bir daha hiç kontrole gitmedim su bir aydir rahatsız edici şekilde var insllah geçici bir süredir
Beyza12345 Melissdgn keşke benimde öyle bisey olsa bi vitamin eksikliği felan yanı korkuyorum doktora gitmeye de İnan bisey çıkacak diye
Mevadad Benimde olmuştuama şuan geçti. Durumun ciddiyetini yada normalliğini öğrenmelisiniz. Kalp bu şakası olmaz
Merveana 35 haftalığım iki üç haftadır carpintim var doktorum kardiolojiye git dedi dün gittim yüksek taşikardi dedi hemen rapor yazdı çalışabilir raporu almıştım istirat et bol bol dedi normal doğum istiyordum kesinlikle olmaz dedi 80 falanmis normalde benim 140 çıkmış kalp EKG de moralim çok bozuldu varsa böle bı durumu olan bı an önce gidin doktora
Melissdgn Beyza12345 gebelikte çarpntı çoğu kişide olan bişey.. bende çok ciddi yaşadım ekg/efor hepsini çektirdim korkudan ama temiz çıktı çok şkür. Sende içini ferah tut, tetkiklerini yaptırki için rahatlasın..