Betulsevbuk 38 + 4 deyim artık çok bunaldım doğum yapmak istiyorum nasıl başlatabilirim bu haftada doğum başlar mı ?
FKRKS29 Betulsevbuk bizde 38+3 uz hamilelik çok iyi çok şükür memnunum ama Allahin izniyle artık doğsun göz görsün el dokunsun istiyom😅 gözümün önünde sağlık ile dursun istiyom ama sadece arada azar azar ağrı oluyo o kadar 🤷♀️ hayırlısı ile kucagimza bi alsaydık bakalm
gulcicek0 Betulsevbuk ahududu yaprağı çayı için tarçınlı su için bir de internette bir video varmış doğuma başlatıyormuş ona bir bakin
gayesblog Betulsevbuk 38+6 dan selamlar😅 bizde de gelen giden yok herkes halinden memnun. Doğumu başlatmak için ada çayı çörek otu yağı ahududu yaprağı çayı ve hurma tüketiyorum. Merdiven inip çıkmaya çalışıyorum. Sizlerinde uyguladığınız yöntemler var ise bilmek isterim 🥰
FKRKS29 Betulsevbuk evet ya hayirlisi ile bi dogsalar sağlık ile 😅🥰 cinsiyetiniz ne normal doğum bekliyorsunuz ddmi🥰
Betulsevbuk gayesblog pilates yapıyorum merdiven yürüyüş temizlik hurma bütün tuşlara basıp bölüm geçmeye çalışıyorum 😂
Kubradmurat Betulsevbuk kız elleme bebise dursun içerde napcan 41 haftaya kadar yolu var sen ne yaparsan yap gelmek istemiyorsa gelmez biz 39+4 olduk yapmadigim denemediğim kalmadi gelmiyor kendisi ne zaman isterse gelsin annesi boşver kafaya takma taktikca süre uzuyor bence
Gzmmgzmm Kızlar vajınanızda batma baskı çok hıssedıyor musunyz ben de 38+3 uzanınca bile vajınadakı hareketlılık benı rahatsız edıyor
FKRKS29 Betulsevbuk ya bizim de erkek vajinal doğum bekliyoruz ama 38+0 gittiğimizde daha kanala girmemiş😅🙈 doğum pozisyonunda ama bakalim