Serya3 Ecem0707 ben Perşembe oldum hemşire yapabilrsin dedi ama amcamn kızları ablamgl yapma bol bol yat dinlen dediler sağolsun kaynanam eşim suan destek oluyorlar cumartesi yarm saatlk ilceye gtcektk ama bn gtmedim bnm aşılamam. biraz zor oldu ağrılı acılı bi süreçti gözüm korktuğu için aman dedim sadece yiyorum içiyorum yatıyorum bi tuvalete gidiyorum 🤷🏻♀️
Larraa Ben transferden sonra sık sık kısa yolculuklar yaptım, araba kullandım çok şükür sorun olmadı ama içiniz rahat etmeyecekse hiç kendinizi riske atmayın.
Larraa Ecem0707 3 aşılama yaptırdım tutmadı çok dikkat ettiğim halde. Tüp bebekle hamile kaldım. Transferden sonra normal hayatıma devam ettim ilk seferde tuttu.
Larraa Ecem0707 Sebepsiz infertilite. Bende de eşimde de hiç bir sorun yoktu ama 4 sene hiç olmadı maalesef.
Ecem0707 Serya3 ya ben afedersiniz lavabomu yapamıyorum korkuyorum kayınvalidem gilde kalıyoruz onların tuvaleti normal tuvalet
Serya3 Ecem0707 Ecem0707 nasl yani agri sanci mi var ki🥺 Tuvaletinizi yapmak için mi gtcekseniz anlamadm😊
Ecem0707 Serya3 sancım var ben kendi evimde kalamıyorum kayınvalidem burda kalın senin için iyi olur dedi bizde tamam dedik köyde kalıyoruz ve tuvaletleri normal tuvalet bende ıkanmaktan korkuyorum birşey olur diyr
Serya3 Ecem0707 yok bnm evimdekide normal tuvalet aksine bence klozet daha ikindiriyor beni alaturkada dışkı idrar daha kolay geliyor gbi .. sıkma kasma bnmde kaynanam bakiyor bsy olmz . Kaç senelik evlisin