Kizlar selam Hadımköy lilyum tıp merkezinde Mete hoca var daha önce gidip memnun kalan oldu mu ilk kez gitmeyi düşünüyorum memnun kalırsam doğum için de onu la ilerlixem ama düşüncenizi merak ettim çevremde 2 kişi o doktorla ilerlemiş doğum yapmış memnun kalmışlar onlar önerdi