Mommyarzu Arkadaslar test yapip erken sonuc ogrenen var mi? Yumurtlama uzerinden 5 gun gecti her ay bu gunlerde kasik agrisi bel agrisi gogus sizi yasiyorum regl gunu gelince husrana ugruyorum. Test yapip ogrenenler yazabilir mi umut olsun
iremakdeniz Mommyarzu benimde yumurtlama üzerinden 8 gün geçti 8 gündür ara ara ağrılarım oluyor batmalar oluyor kasık ve belde bat 24 bekliyorum 🥹🙏🏻
busyet2002 Mommyarzu benim BAT 21’i 15’i akşam tahlil verdim 8.9 geldi 16’dı sabah erken gebelik testi yaptım çok çok silik çizgi çıktı 17’inin sabahı tekrar erken gebelik testi yaptım silik daha belirgin bi çizgi çıktı yarın akşam tekrar kan vereceğim inşallah
Kkardelenn1 iremakdeniz yaaa seninle aynıyız 10 Kasım yumurtlamaydı benimde bat 25 Kasım inşallah hayırlısı ile güzel haberler alırız 🌸🫶🏻