36+2 ikiz gebeyim, nst bebeklerin kalp atışları güzel ama bir bebekte kasılmam çıktı bugün.
Açılmam yok şiddetli bir ağrım yok doktor bebiş sıkılmış içeride çıkmak istiyor dedi perşembe günü de nst kasılma çıkarsa doğuma alabilirim dedi.
Açılma başlamadan doğum oluyor mu bilgisi olanlar yazabilir mi ? Çok heyecanlıyım ilk gebeliğim.🩷🌸