arkadaşlar 15 haftamda cinsiyet kız denildi bakalım 21 haftalukken detaylıdada kız çıkarsa sorun yok isim seçmeye çalışıyorum biz etkek bekliyodul ve ben toprak ismini çok seviyorum hepte toprak erkek olcak vs diye şartlayınca şimdi kıza toprak koyasım gelmiyor erkeğe koymayı düşündüğüm için ama kararsızım eşim eflin ismini önerdi inciyi genel olarak çok severim ama inci isminde tanıdığım hiç yok eski isimlerden mi nasıl bilniyorum kısacası böyle yorumlarınızı bekliyorum 😂