FKRKS29 38+3uz daha gelen giden yok😅 bu günlere nasıl ulaştık hiç bilmiyorum daha dün öğrendim gibi çok şükür 😅 nasıl gidiyo var mı belirtiler benim ara ara akşamları belimi karnımı yokluyo az az bide vajinaya anlık batmalar oluyo sizde durumlar nasıl
Elcin-Meryem FKRKS29 seni eskiden takip ediyorum ismini kaz kez arattim dogru yazamadigim icin bulamadim malesef seninde benim gibi kaybin vardi cok sukur yolun sonuna geldin bende 29haftaya gectik Rabbim banada 38le sagsalim gormeyi nasip etsin amin bana da dua edersin dogumda❤️🌹
sumysasu FKRKS29 yaşadığın şeylerin aynısını bende yaşıyorum🥲 bugün kontrolüm vardı 24 üne gözüküyor tarih ama normal doğum olduğu için belli olmaz dedi beklemedeyiz bakalım 🙈
Bussradm Bende aynı şekilde çok değişik hareketler yapıyor bebeğim geriyor sürekli karnımı özellikle geceleri 😀 bugün de çok fazla kasık ve bel ağrım var regl ağrısı gibi biraz korkmuyor değilim açıkçası 🥹
FKRKS29 Bussradm Yaa bizimde bi yerde toplamiyo sertlesiyo falan anlamıyorum 😀 yaa insan hem istiyo hem korkuyo 😀
FKRKS29 gayesblog yaa benimde arada arada akşam saatlerinde vajina da batma oluyo çok hafif regl ağrısı gibi oluyo bide ishal oldum doğum belirtisi yaziyo ama bilmiyorum 😀🙈
FKRKS29 Elcin-Meryem Yaa evet boş gebelikten düşün yapmıştım Allah razı olsun , çok sevindim sizinde adınıza Rabbim sağ saglim kucaginza almayı nasip etsin sizinde çoğu bitmis🥰
FKRKS29 sumysasu yaa bizimde 9 ay 10 gün 29kasim gozukuyo son 11 ama bakalim bizde normal doğum bekliyoruz bi tarafım hemen bugün olsun bitsin diyo Bi tarafım korkuyo😀 sağ saglim hayirlsii ile kavuşmak istiyorum 🥰😍
Gzmmgzmm FKRKS29 benim de tam dediğiniz gibi bazdn bel ağrım oluyor ve vajinada batma baskı hissediyorum o olunca sıkıntı veriyor biraz
Mavileraa @ benimde 39+1 gelen giden yok sadece fena şekilde bel agrım oluyor acaba sancı beldenmı gırıcek ki?