Benim de hep sol kasığımda ağrı oluyordu ilk haftalar şu an 6+3 iştahsızlık var tatlı yiyemiyorum tatlı türevli şeyleri düşünmek bile içimi bayıyor yeşil zeytin turşu falan midemi bastırdığı için iyi hissettiriyor bakalım benim bezelyem kız mı olacak gönlümden geçeni Rabbim biliyor 🐣💖