Enesvezeynebinannesi Allah razı olsun canım darısı senin başına inşaallah 🥰🥰 spinal oldum hazirliklar olsun hep çok ilgiliydiler devlet hastanesi olmasına rağmen. Hersey o kadar hızlı oldu ki anlamadım bile ne olduğunu. Sadece şunu söylemen lazım uyusmak dedigimiz ağrı sızı yok baskı dokunma hissediyorsun mutlaka hatta kesme işleminden önce sürülen solüstonun soğukluğunu bile hissediyorsun. O an panik oldum anestezi uzmanı hep konuştu benimle tansiyonum düştü hemen elimden damar yolu açıp sakinleştirici verdiler derken hop annesi oğlun geldi dediler zaten o anda bitti gözyaşları kahkahalar 🥲 önce yukarıdan gösterdiler sonra beze sarıp tentene temas ettirdiler 🥰 sonra dikim işleri oldu zaten ne kadar sürdü hiç bilmiyorum çünkü sakinleştirici vardı üzerimde bide o duygu ile ne kadar sürdü bilmiyorum. Sonra beni başka odaya aldılar orada ısıtma yaptılar serum vardı sonra otomatik sürekli tansiyonumu ölçen bir alet vardı. Bebeğimi getirdiler emzirmek için 20 dk emdi sonra babasına götürdüler, söylediklerine göre 3 saat sonra gelmişim ben yanlarına çünkü ne olur ne olmaz gözetim altında tutuluyorsun. Sonda takılırken acımadı bu arada uyusmadan önce taktılar ona rağmen acımadı. Odaya geldiğimde 3 4 saat sonra birseyler yedim içtim sonra ilk kalkış 🥲 ilk kalkmak çok zor baş dönüyor mide bulantısı oluyor iki büklüm kalıyorsun ama yürüdükçe aciliyorsun inanılmaz bir şekilde. Sürekli yürüdüm emzirdim yürüdüm emzirdim yürüdüm. Gazımı hemen çıkarttım ben çünkü 1 gün önce kati yemedim 5 kavanoz kayısı kompostosu götürdüm hep onları içtim. Hastane yemeklerinde bile sıvıları yedim sürekli. Evden çorba getirdiler kemik suyuna onları içtim hep.
Zor olan karnına bastırıp kanamayı kontrol etmeleri 🥲 beni 3 4 defa yaptılar bunu çığlık attım hep acı esigim dusuktu sanırım 😂 3.gün çıktım hastaneden eve gelirken karnım zıp zıp döndü hep boşluk ya karnımı tuta tuta geldim eşim çok yavaş sürdü. Benim dikislerim alındı 1 hafta sonra yapıştırma falan olmadı neden bilmiyorum. Dikiş olduğu için beni yürürken zorluyordu evde dikişler alınınca rahatladım ama daha kolay hareket edebiliyordum. Simdi 17 gün oldu çok şükür kendim oturup kalkabiliyorum yemek yapabiliyorum dikkat ederek ağır kaldirmiyorum . Sadece tek problemim kuyruk sokumumdan gelen sol bacaga ağrım var bunun için fizik tedaviye gittim mr çektiler 1 haftaya cikicak fıtık yoktur inşallah diye dua ediyorum hamilelikle ilgilidir inşallah onun dışında bebeğimle vakit geçiyorum çok şükür 🥰 inşallah sizinde hersey çok güzel geçer Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın 🧡🧡🧡