prens_prenses_annesi 2 sene önce uyuz geçirdim o öyle hop kasidim kızardı şişti durumu olmuyor çok Nalet birsey kanatana kadar kaşıyorsun o kadar şiddetli oluyor. Özellikle karın bölgesi ve ince deride. Bunu dermatoloj yada cildiyeye git büyüteçle bakıp anlıyorlar zaten. Ilerlemeden gidin gösterin şüpheniz varsa 👌