Buse_yalcin benimde gebelik öncesinde de düşüktü gebeliğin başından beri kullanıyorum demir ilacı ama hala düşük çıkıyo yanında pekmez de tüketiyorum sabahları düzenli olarak ama yine aynı bende çekiniyodum bi etkisi olur mu bebeğe diye doktor da bişey demedi depoların dolması kişiden kişiye değişiyormuş belli bi süre kullanım gerekiyormuş eczacı öyle söyledi sadece , belki bi süre kullanınca yükselir şeninde ara ara değerlerine baktır sağlık ocağında