b-bg kızlar 33 haftadayız çok daha erken haftalarfa bile süt geliyomuş benden hiç gelmedi şimdiye kadar sütsüz olma göstergesi mi bu
kindacute b-bg hayır herkeste gebeyken süt gelmez, ablam çok sütlü bir insandı ama üç gebeliğinden sadece birinde doğumdan önce süt gelmiş
Gizemengin35 b-bg alakası yok bnm ilk oğlumda da gelmedi sütüm oldu . Şuan 37+5 im hala gelmedi o bünye ile alakalı bnc
Aileen Sütünün geleceğine inanman lazım beyninle alakalı bir durum süt gelmesi o yüzden olumsuzu at kafandan