26 haftalık hamileyim şimdiye kadar hiç kabızlık yaşamadım yani en başlarda sigarayı bırakınca biraz oldu ama sonra düzeldi her gün tuvalete çıktım yani. Fakat artık bebişin de büyümesiyle yavaş yavaş başlıyor sanırım yeme düzenimde değişiklik yok çünkü başka sebep bulamıyorum. Ve bir gün bile çıkamasam çatlayacak gibi hissediyorum hamilelik öncesi de her gün düzenliydi zaten. Doktora söyledim 4-5 gün gidemesen anca kabızlık olur başka türlü kabızlık diyemeyiz dedi salladı 😀4-5 gün gitmesem nefes alamam zaten. Ne yapmam gerekir özellikle ileri haftalarda yaşanan bu tür şikayetler için ?