Buse_yalcin Kızlar 26. Haftadayız geçen şeker testi yapılmıştı sanırım şekerim çıktı hastaneden aradılar ve ilaç yazacaklarını düzenli kullanmam gerektiğini söylediler aranızda böyle olan var mı kötü bir şey mi bu ne yapmalıyım?
Melike_4949 Buse_yalcin insülin vericekler bir zarari yok doğumdan sonra bebeğinizi kardiyolojiye muayene etmeyi unutmayın sağlıkla kucağıniza alırsınız inşallah bu süreçte diyet yapacaksınız birde
Buse_yalcin Melike_4949 şu an gidiyorum hastaneye ilaç yazacaklarını söylediler. Zaten kilolu değilim bu hamilelikte fazla aldım ama normalde 58 dim şu an 68 oldum
Busraozkayaa1 Melike_4949 Neden kardioljiye gostermek gerekiyor acaba bnde sekerim ckti 28 haftalk gebeyim.insulin kullaniyorum bgun basladm zararı mi var
Yaseminmur26 Kiloyla alakası olan bir durum değil çoğu gebe de çıkıyor ve doğumdan sonra geçiyor merak etmeyin sadece yediklerinize dikkat edin diyetisyenle ilerleyin doktor yönlendirir zaten
Buse_yalcin Yaseminmur26 Şimdi ilaç yazıp verdiler tehlikeli bir şey olmadığını ilacı kullanmazsan ben ya da çocuğun yorgun olabileceğini söylediler
Buse_yalcin Symdnz1 Şu an doktorda bir randevum olmadığı için değerleri ben göremiyorum Almanya’da olduğum için bir de biraz farklı oluyor Türkiye’den. Reçeteyi verdiler baktım Şeker değil aslında demir eksikliği varmış onun için vermişler
Melike_4949 Busraozkayaa1 insülin bebekte kalbin damarlarının kalınlaşmasina sebep olabilirmis çünkü kızımın kalbinde delik var benimde gebelik şekerim vardı
Busraozkayaa1 Melike_4949 Gecmis olsun peki siz insulin kullandinz mi ve suan ne boyutta acaba delik kalpteki bazı delikler büyüdukce kendiliginden kapanıyormus umarim siznkide kapanır
Melike_4949 Busraozkayaa1 günde 4 kere insülin kullandım benb Bir de diyet yaptım şu an 2 milim kalpteki delik zaten daha yeni öğrendim sayılır 9,5 aylık olduğunu öğrendim şu an 11 aylık olmak üzere 2 yaşına kadar kapanır diyorlar inşallah