Bagda asla gitmeyin hamileligimin 17.haftasina kadar gittim disarda surekli tahlil yaptiriyodum tip1 diyabet hastasiyim riskli gebeligim . Bende cok ilgili vs dedim ama surekli bilgisayardan tahlillerine bakiyorum vs vs dedi megersem 2 aysir tahlillerimde.keton cikiyomus olumden dondum ve biraktim kesinlikle gitmeyin