Brcuburci ben taçtan almıştım yastık yorganı ama 1 yaşına kadar zaten yastık kullanmıyorsun biz 15 aylık olduk hala alışamadık yastığa sevmiyor. Yorganı da kullanmadım hiç evimiz sadece kaloriferler yanana kadar soğuk oluyor sonra çok sıcak oluyor battaniyesini örtüyorum