eedkcc geçen sene bu zamanlar dış gebelik geçirdim ilk once sağlıksız gebelik dendi kürtaj oldum kürtajdan bir hafta sonra beta degerlerimin yukseldigi görülünce bir baktılar ki sağ tüpte tutunmuş dış gebelik tanısı koyuldu ve apar topar yatisim yapıldı mtx iğne oldum değerlerim düşmedi artmaya devam etti 3 gün sonra 2. Dozu oldum onda da düşüş çok azdı ve 3 gün sonra 3. Dozu oldum 12. Gün hastaneden taburcu oldum düşmeye başladı değerlerim daha sonrasında 6 ay korunma önerdiler sıfırlanması 1 ayı buldu nerdeyse çok hatırlamıyorum ama sanırım 1 veya 1 buçuk ay sonrasi adet oldum 3. Ayın sonunda hsg cektirdim tüpler de sorun var mı diye çok şükür bı sorun yoktu 4. Ay doktorum korunmayı bırakabilirsin dedi ve eşim o ara şehir dışında olduğu için deneyemedik 5. Ay da yine şehir disindaydi 6. Ay deneme şansım oldu ve hamile kaldım şuan 28 haftalık hamileyim biraz uzun oldu ama ümidini kesme isyan etme herşey vaktinde güzel zor bir süreç yaşayan bilir sabrın sonu selamet hayırlısı ile hayırlı zaman da gelsin miniğin çok geçmiş olsun canım 🌸