Aysegul222 Doktor bana diyet uygulayip sekerini ölç dedi 1 hafta içinde açlık kan sekeri109 çıktı tokluk şekerim de 111 bir saat arayla ölçdum ama sizce nasıl kizlar
CeylanAk Aclik yuksek 110 la insulin basladim ben açlığını takip et diyetine rağmen yüksek çıkıyorsa doktoruna bildir