Gizemnur1111 Iraz şu an 15 haftalığım 14 haftalıkken öğrendim kız dedi ama yanıltabilir dedi bi dahaki kontrol de netleşecek bakalım
Ebrueren Iraz 16 haftalığım belli değil devlete gittim 3 lü testim için onunda sonucu çıkmamış bebeğe bakamasını istedim hemen iki baktı görünmüyor dedi hiç umursamadı cuma günü özele kendi doktoruma geçicem artık
Mrvsmt2502 Iraz 17 haftalık olduk hâlâ öğrenemedim bi sonraki randevu ayrıntılı usg inşallah 1 ay sonra öğreneceğim 🙄
MinikMucize46 16 haftalığım öğrenemedim. 12. Haftalıkken gitmiştim görünmüyor dedi. Haftaya inşallah gösterir kendini 😍
Iraz MinikMucize46 bir ay olmuş siz gitmiyeli sağlıkla gelsinler inşallah 🌸 yazın mutlaka bize siz ne hissediyorsunuz
Iraz Gizemnur1111 ay maşallah Rabbim esirgesin inşallah bir sonraki kontrolünüz ne zaman ben henüz öğrenemedim devlete gitmiştim 13+4 te 14 hafta ile uyumlu dedi zaten toplasan 30 sn baktı çok değişik duruyor şuan bebek ayrıca ultrasonum iyi değil dedi bakmadı bile bir daha ki kontrolünüz ne zaman canım
MinikMucize46 Iraz aynen oldu 1 ay. Ama cinsiyet içinde sürekli ultrosana girmek istemedim açıkçası. İçimden erkek geçiyor, ama hayırlısı,❤️ sağlıklı sıhhatli eli yüzü düzgün hayırlı bir evlat inşallah 😍 sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim.
Gizemnur1111 Iraz aralık 10 gibi gideceğiz o zaman artık baya büyümüş olur kesinleşir siz de inşallah en yakın zaman da öğrenirsiniz çok heyecanlı
Iraz MinikMucize46 ilk bebiş mi sizin Allah gönlünuze gore versin 🤲🏻 amin sağlık shatle elleri ayakları düzgün akıllı evlatlar olsunlar herkesin gonlune göre versin Rabbim 💖
Iraz Gizemnur1111 amin inşallah 🌸🤲🏻 gebeliginiz nasıl geçti belirtileri yoğun hissettiniz mi kusma bulantı varmydi
Hfszynp Bende 17+2 12 haftakıkken gtmstm sormayı unuttum haftaya gtmek istiyorum söyler herhalde inşallah 🤣😅