Merhaba pcosum var reglim 40 gün geçti bu ay pcos olduğumu öğrendim doktor duphaston verdi kullandım 10 gün bitince regl oldum dün ama tarif edilmez bı ağrı vardı ve bugün baktım hala kanamam aşırı az dün olduğum gibi kalmış neden böyle bilen var mı? Gelir dedim ama hala aynı şekilde hiç kanama olmamış ve ağrısı çok fazla