Kızlar 40 haftaya gireceğim normal ya da sezeryan nasıl olacak bilmediğim için doğumu merak ediyorum sezeryan doğum olursa odaya çıplak bir şekilde mi çıkıyoruz yani sezeryan olduğunda ve kendi doktorumuz mu giriyor benim doktorum Hüsnü töre Yavuzsen süreç nasıl ilerliyor yani